čtvrtek 29. června 2017

6. a 7. MĚSÍC

Venku dneska od rána pěkně leje. Stella má asi spavou nemoc protože se probudila v pul 11 a v 1 už šla raději zas spát. Asi se jí to počasí taky moc nelíbí. Udělala bych to samé ale nakonec jsem se rozhodla, že něco dobrého uvařím a raději začnu dopisovat ten svůj blog.
Tak jsem zase tady!


18.1.2017 se mojí další kamarádce narodila holčička Alenka :)
Dřív jsem měla období, kdy jsem si říkala jak se těším až všude kolem mě se budou moje kamarádky vdávat a mít děti. Asi to je tady to období..a možná už tu je tak rok -dva. 😁
Tenhle rok nás taky čekají 4 svatby a pár dalších nových kamarádů. 


KONEČNĚ po dvou letech jsem si s mužem zas vyrazila na lyže! Lonský rok to samo sebou nešlo, protože můj manžel by se zbláznil strachy jen co se dozvěděl, že jsem těhotná tak mi zakázal brusle.. Natož aby jsem šla lyžovat nebo na prkno 😅 z bruslí jsem ke všemu nikdy nespadla ale to se o tom druhém říct nedá. Na jednu stranu.. je to rozkošný jak se o "nás" bál.
No,.. každopádně, tím nastala chvíle kdy jsem byla poprvé nejdelší dobu bez Stelly. 
10h! Musím říct, že mnohem hůř to odloučení snášely moje prsa. 😂
Nebudu lhát ale mléko jsem měla všude. 
Vážně jsem se těšila až přijedu domů a Stellinku nakojím.. Ještě jsem psala tchyni, že jsme do 18h doma a že vím, že Stella má jíst v pul 6.. ale ať jí nekrmí.
Nakrmila..
😅
Díky bohu, moje dítě je "prsomil" a neodmítla mě.
NESKUTEČNÁ ÚLEVA




Když už má být zima tak jedině se sněhem, to mám ráda.

Za 6. měsíc se mi zdá, že ani moc velký pokrok neudělala. Naopak mi přijde dost lína 😂
Přetočení asi nemá ani nikdy v plánu. Ráda jen leží, čučí a dělá blbiny s tátou.
Asi jako každý dítě, miluje když jí někdo (táta) posadí a ona má přehled. Zato, ho ale vždy seřvu.
Stále krásně spí je to takový spící andílek.

Stella a její oko
NEVER ENDING STORY
Už mě to hrozně nebaví, půl roku jí každý den několikrát kapu všemožná antibiotika a kapky do oka. Stále nic nepomáhá. 😩 31.1. nás čeká první výplach očí.. Díky bohu jsem u toho nebyla, protože ten její řev stál zato. Asi půl hodiny to vypadalo, že to je konečně dobrý! Dostali jsme další kapky, protože antibiotika už nejsou potřebný a máme kapat.. Jen co jsem kápla první kapku začalo to znova. Jenže to bylo snad ještě horší! Všichni říkali, že to je dobrý, to se jí to všechno vyplavuje ven.. Ok..




 Tohle byla první věc, kterou jsem v těhotenství koupila :)

Protože, je Stella kojená řekla jsem si, že s prvníma příkrmy začnu od ukončeného 6.měsíce. Chci jí převážně vařit sama ale na ten začátek ochutnávání zeleniny jsou skleničky dobrý. Hlavně se mi pak ty skleničky hodí.. Tak šup do obchodu nadělat si zásoby!
Chtěla jsem v tom mít naprostý přehled takže jsem si přesně udělala den po dnu plán co jíst. Aby to hezky vyšlo začala jsem 1.2.2017
Měla jsem to naplánovaný vždy jeden druh 2-3 dny. Většinou ten 3 den jsem zaváděla nový druh. Zavedený to bude každé 3 kojení. Místo pro oběd.  Pro inspiraci jsem si koupila super knížku - Hned to bude andílku. Kniha je bez masa ale to už si každý zvládne do receptu přidat sám. První příkrm si musel dát táta. Taky to byl poslední příkrm co jí dal..😁
Vypadalo to první měsíc asi takhle:

BROKOLICE
PASTINÁK
CUKETA S BRAMBOREM
HRÁŠEK
DÝNĚ
MRKEV
ŘEPA
KVĚTÁK
BATÁTY
DÝNĚ S RÝŽÍ
ŘEPA S KUSKUSEM

Začala jsem naschvál zelenou zeleninou..ani už nevím proč. 😁 Zřejmě jsem prostě nechtěla začínat mrkví jako všichni.
Musím říct, že jí všechno strašně chutnalo 😊 hlavně batát, dýně.


Taky přišla na řadu první kukuřičná křupka! Tu jsi Stelli dostala o tety Andrejky 😊




Protože mi to nedalo a Stelli je prostě lenoch s velkým L tak jsme začaly chodit na fyzioterapii..
Víte na co se hlavně vyprdněte?! Když máte kolem sebe maminku, která má dítě o mnohem víc napřed než vy. I když věkově nastejno. Já vím, že to štve.. 😏 a že taky chcete aby to vaše dítě umělo se přetáčet, sedět, plazit se, lézt.. ale ono to jednou přijde. Fakt.
Já jsem byla stejná, a přísahám, že za každou zprávu co začínala: Hele co umíme..
Bych vraždila!😂
Andy MILUJI VÁS! ♥
Každý má právo si sám rozhodnout kdy se co naučí a my jsme tu jen proto, aby jsme je v tom maximálně podporovali! Teď jsem strašně ráda, že jsem si prostě víc užila toho svého miminka.





A to by bylo.. aby jsem neměla těhotnou další kamarádku!! Péťa mi to ale řekla pěkně pozdě, takže jsem vlastně ráda, že jsem jí neviděla už s Domčou na světě. 😉

VODOMILA
Stella miluje vodu! Takže je jasný, že jsme se šli učit plavat prsa a krauly! No dobře,.. začali jsme něčím jednodušším. 😏
Na plavání jsme začali chodit s Andrejkou a Sof a je to SUPER!
Stella je sice jediná taková gumová ale hrozně se jí to líbí a dává to dost hlasitě vědět.




K oslavám Stellinky půlroku, jsme se přidali i mi s mužem. 
Už se totiž bezhlavě milujeme 6 LET.
Vážně mohu říct, že jsme stále a pořád víc zamilovaní. Jak se říká, že zamilovanost po začátku vztahu odejde a místo ní přijde hlubší cit, láska a milování..tak ano milujeme se ale zamilovaní jsme prostě furt.
Sere mě..  já jeho. 😁
z 365 dní v roce aspoň tak 5x.. 😅
a vím, že je to vzácnost, takže si toho nesmírně vážím.


A to jako BACHA.. tohle je pro mě nejvíc TOP důkaz lásky.
Pořídila jsem si nosítko. Nikdy jsem nechtěla nosit svoje děti.. ale pak jsem si řekla, že někdy je to vážně lepší. Kord na výlety. Do skal se s kočárkem jezdí dosti na prd.. (Teď jsem si 100% jistá, že na druhý si pořídím i šátek) Dan mi řekl ať si ho koupím ale ať zapomenu, že by to měl někdy na sebe oblíknout. NIKDY!
.
.
.

To je důkaz lásky ♥

6. Měsíců
67CM
7290G

Skoro po měsíci od výplachu oka..mi přišly výsledky stěru, který jsem si vyžádala. Jasný, že Stella má v oku miliardu breberek a tak se budou kapat antibiotika.. zase.
😔


S tátou se ty pokroky dělají jedna báseň.. chvilku sní trénuje přetáčení a hned se snaží. Jsem asi málo přísná. 😂

Zavádím lepek v podobě moc dobrého rohlíku. Měl úspěch než se mi sním začala dusit..

1.3.2017
Zavedla jsem MASO! Stellince to dodalo tolik energie, že se poprvé PŘETOČILA!!!!! 😍
pyšnost level 3254698

Dalším velkým krokem k naší budoucnosti je koupě pozemku! 
JUPÍ

3.3.2017
Stella má svátek
Jako dárek jsem jí zavedla ovoce :)
Jablíčko - evidentně nic moc.
Hruška druhý den prý lepší..
(dárek byl jarní fusak na kočár ne jablko)


7. měsíc mojí berušky jsem řádně oslavila. Příležitostí rozlučky ze svobodou mojí milovaný Adel.
Čeká prcka takže jsem jí to naplánovala velice příjemně a hlavně s hromadou jídla.. 💓




Joooo a málem bych zapomněla, že jsem byla na focení v půl roce.. Dana boleli záda, Stella byla nevyspalá a já na těch černobílých vypadám zas tak na 5. Měsíc těhotenství. 😁 Takže super fotky.










R.R.

Žádné komentáře:

Okomentovat